Det blev inget...

... jag fick inte doktorandtjänsten tyvärr.. Det känns tråkigt för jag hade hoppats på det. Men samtidigt är jag inte i samma sits nu som förra gången jag sökte en sådan här tjänst. Jag står inte i sjön, jag har ett helt okej jobb och jag ser det som en stor fördel att jag nu arbetar direkt med människor och att jag senare i min "karriär" kan arbeta mer med utredningar och liknande. Livet går vidare. Och det mail jag fick var fint:

Hej Malin

 

Tack för senast - och det intressanta samtalet med anledningen av tjänsten som doktorand inom pedagogiskt arbete. Tyvärr måste jag dock meddela att tjänsterna erbjudits till andra personer.

 

Det var ett svårt val då vårt bestämda intryck är att samtliga de sju personer vi träffade är väl kvalificerade och utan problem skulle kunna genomföra en forskarutbildning. Och vi vill verkligen uppmana dig att försöka igen. Vi själva hoppas att kunna utlysa fler tjänster i slutet av 2007.

 

Det är förmodligen en ringa tröst för dig men det känns ändå viktigt att förmedla. Du får naturligtvis gärna höra av dig om du har några frågor.

 

Detta är inget formellt besked – ett sådant kommer framöver via universitets administration.

 

Med vänliga hälsningar

 

...

Så jag får väl söka i slutet av året istället??


Och så har jag en hemlis också. Men den kan jag inte avslöja än.. hihi.. BLir ni nyfikna nu? :)

Kommentarer:
Postat av: Maria

Hej hej...
...framför allt blir storasyster nyfiken......

2006-12-21 @ 20:07:59
Postat av: Anna

Vad trist med tjänsten! Men det kommer fler tjänster att söka. :O)

Julkramen Anna

Postat av: Nilla

Hej o God fortsättning...
Låt mig gissa...
Malin är gravid?
*hoppas hoppas*
Kram!

2006-12-25 @ 22:17:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/351
Postat av: Lilo

Hm... hemlisar... får man ha det va?? God fortsättning, hoppas julen varit bra!!! Och jag hoppas du avslöjar hemlisen snart. ;)

2006-12-27 @ 18:14:41
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits