Börjar ni tröttna?


Har visst börjat uppdatera både titt om tätt... Har ett par julkort till att visa upp här.

Idag har det även hänt en hemsk sak.. Min sambo fick veta att en av hans barndomskompisar dog i helgen.. jag har också träffat honom ett flertal gånger. Det känns så konstigt.. RIP Kenneth.. Många tankar går igenom våra huvuden just nu...


........

Fick idag ett samtal från en arbetskompis - som berättade att ett mail gått ut till alla oss som har vikariat på jobbet fram till den 7 januari - där det står att vi får nya avtal till den 28 februari! SÅÅÅÅ SKÖNT!! Dels att veta vad jag gör två månader till och dels är det så att när jag sa upp mig från mitt förra jobb som jag ville kräkas på, så sa jag ju upp mig från ett fast jobb. Och då måste man jobba på det nya jobbet minst fyra månader för att det inte ska räknas som att man går från fast jobb till arbetslöshet. Och i och med att jag får jobba fram till i slutet av februari så kommer jag ha jobbat där i 4 månader! UNDERBART??

Idag har jag varit hos Elle, Minelle och pysslat. Önskar så att hon och jag hann göra det oftare.. men det ska vi nog se till att göra hoppas jag..

Det översta kortet är ett vanligt uppvikbart julkort men de två nedre är gjorda med ett färdigt julkort som jag köpte hos Elle. Det är som en fyrkantig mitt och sedan fyra utvikbara flikar som man viker ihop och fäster, vilket gör att kortet och kuvertet blir ett. Och så dekorerar man bara mitten.. Svårt att förklara, men ni förstår kanske?

11250-106


11250-107


11250-108



Kommentarer:
Postat av: Anonym

Vilka fina kort du gör! Dina nära och kära kommer bli så glada tror jag! Min favorit blev det med lucian, så söt!

2006-12-19 @ 19:27:04
Postat av: Hanna Johansson

Jag som skrev kommentaren ovan... Kram Hanna

Postat av: Ellinor

Jättefina kort! Grattis till den förlängda tjänsten!

2006-12-20 @ 14:27:00
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vi fick den med lucian! Score! Den vann julkortstävlingen i år!

Kram från Halmstad

2007-01-08 @ 18:32:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits