Några till LO:s

.. den jag uppdaterade igår var verkligen usel kvalitet på! Bättre version kommer, jag lovar!

Här kommer två LO:s som hängt hos Minelle någon vecka eller två, som jag tänkte dela med mig av..

11250-35
11250-34

Den översta är från i somras när vi var på Selma Lagerlöfs spa. Texten är: Svea var så lugn och mysig under hela vistelsen i Värmland. Här är vi inne i det lilla samhället och åt lunch på en kinarestaurang.

Den nedre är bilder från förra månaden när jag var hemma hos mamma och pappa som var barnvakter.
Text: Svea, ditt leende, dina ögon och underbara minspel kan förföra vem som helst. Du är bara drygt ett år, men ändå så klok på många sätt.

Allt material till dessa LO:s finns att köpa hos Minelle, bör poängteras :)

Kommentarer:
Postat av: Zarah

Fiiiina!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits