Jag har glömt..

att visa här, två saker jag har gjort. Dessa finns också att beskåda hos Minelle, på www.minelle.se och galleriet.
Har även fler LO:s att scanna/fota och få in här. Vill ju visa er vad jag gjort :)

Här är en LO med min kära systerdotter, som vanligt. Här är vi ute på en promenad och Ebba samlar massa stenar, pinnar och annat. Bilder från oktober 2005.

aventyr

Här är en liten bok som dekorerats. Den här boken ska syfta till inspiration, tankar och funderingar, och det jag scrappar eller kladdar i den här boken ska göras helt utan krav. Bok med helt vitt omslag och vita sidor finns hos Minelle.

bok

Nu är det helg! Och på söndag kommer min vän Sandra hit och vi ska scrappa. Härligt!!! Annars ska jag mest njuta av att vara ledig.

Kommentarer:
Postat av: Zarah

NAJS!! LO'n är verkligen, verkligen toppensnygg!!! :)

Postat av: Moma

Å så fint! Jag gillar så den där fina blombuketten du har. Din systerdotter är verkilgen en liten goding!

Kramis från en som smyger hit ibland.

2006-04-23 @ 11:47:06
Postat av: Sara

JAg såg dom böckerna i Helsingborg. Höll nästan på att köpa, men kom på att jag har sjuttioelva oskrivna anteckningsböcker redan som jag inte heller använder! *fniss*. Men nu när jag ser din dekorerade (var den med i Helsingborg förresten) så ångrar jag ju mej igen.
LOn är kanonfin - vilket läckert färgval och fotocollaget inspirerar verkligen. Liftvarning på den!
Kramis

2006-04-23 @ 16:29:21
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Amirtomine

good site, need more information! Thank you

2008-09-23 @ 13:19:07
URL: http://amirtomine.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits