Det börjar ljusna..

..... det har varit tungt i mitt liv ett tag just nu...
Farfar..
Problem med jobbet (jag blev varslad)
Dessa problem har liksom tagit över hela livet ett tag. Återkommer med mer angående farfar och allt som gäller jobb. Det händer mycket på kort tid just nu skulle jag kunna säga, minst sagt.

Men nu närmar sig våren. Livet börjar kännas mer hoppfullt igen och saker och ting börjar röra på sig. Jag scrappade två layouter idag som jag vara nere med till Elle för att de ska vara i butiken där jag är designer. Glömde bort att fota dem först, och en tredje LO hänger också där nere som måste fotas. Men det får bli vid senare tillfälle. Måste också ta tag i att skicka iväg min kamera för lagning, har bara svårt att komma till skott eftersom jag vill ha den här! Men kanske bäst att göra det nu, innan det blir vår och sommar.

Jag har många val att göra framöver.
Jag tänker fortfarnde mycket på farfar.
Men jag återkommer med mer om mina val och om allt med farfar, nu vill  jag bara sova.
Jag och Christian har ikväll varit på en stärkande vårpromenad, härligt!

Kommentarer:
Postat av: Renekjersti

I kinda like it. Thanks!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits