Hemma från Kreta!

Nu är jag hemma från Kreta, kom hem igår.

Ska framöver lägga ut en story här över hur vi hade det, men totalt sett hade vi det fantastiskt bra!

Men det blir alltid stressigt när man kommer hem igen..

Dåliga nyheter väntade på oss dessutom.

Christians styvpappa har återigen fått cancer. För ett år sedan behandlades han för lungcancer, nu har han fått cancer i lymfkörteln och ska genomgå strålbehandling. Vi vet inte hur det kommer att gå, men jag håller alla tummar jag har!!!

Jag är trött trött trött, har försökt plugga lite idag, men kommer nog igång nu idagarna. Har fått lite gjort i alla fall, men har MASSOR kvar på uppsatsen.

Imorgon ska jag jobba på McDonalds, bra med extrapengar!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits